2-ий раз обрізали кабель.

Тема в разделе "Киев", создана пользователем kilira, 26 сен 2010.


    1. kilira

      kilira

      Регистрация:
      26 сен 2010
      Сообщения:
      2
      Симпатии:
      0
      0003730831 #договору
      Святошинський р-н
      Київ
      Шановні сервісники компанії Beeline, другий раз(за 3 тижні) вже стикаюся з такою проблемою, як обрізання кабелю. Перший раз виконання заявки затягнулося на 2 тижні. На цей раз всежтаки надіюсь, що процес буде не тільки швидшим, але і якіснішим. Якщо перемотувати кожен раз кабель скотчем, то ножиці і ножі Ваших конкурентів не стануть від того тупішими - тому прошу не тільки оформити заявку швидше, але якось покращити безпеку Вашого ж майна.
      Що порадите робити на даний момент?
       
    2. kilira

      kilira

      Регистрация:
      26 сен 2010
      Сообщения:
      2
      Симпатии:
      0
      Проблему вирішили. Дуже вдячна за оперативність.
      Хоча і сумніваюсь, що ця тема не підніметься найближчим часом.
       

    Поделиться этой страницей