4 тижні немає інтернету!

Тема в разделе "Львов", создана пользователем volneb, 28 апр 2011.


    1. Vladnil

      Vladnil

      Регистрация:
      23 окт 2010
      Сообщения:
      253
      Симпатии:
      40
      Адрес:
      шоссе Северное, 10
      Город:
      Запорожье
      Дело не в фирме, а в компетентности некоторых раздолбаев работников, которые похабно относятся к своей работе, тем самым позоря и подрывая авторитет конторы. :(
       
    2. Oleg123

      Oleg123

      Регистрация:
      7 май 2011
      Сообщения:
      29
      Симпатии:
      6
      Город:
      Червоноград
      Можно сказать очень большой колхоз...Я трепать себе нервы не буду, благо свято место пусто не бывает. Одно только от них хорошего, что месные операторы за теже деньги скорости подняли, конкуренция..
       
    3. Oleg123

      Oleg123

      Регистрация:
      7 май 2011
      Сообщения:
      29
      Симпатии:
      6
      Город:
      Червоноград
      Возможно вы правы, но разговаривая в местном центре обслуживания, я так понял моя заявка гуляет по отделам, и тут наверное у них задача не решить проблему, а пихнуть комуто еще.
       
    4. Forpost

      Forpost

      Регистрация:
      17 авг 2010
      Сообщения:
      873
      Симпатии:
      129
      Город:
      Львов
      инсталяторщику по барабану что у тебя стоит хоть плейстейшн,затянули шнурок, показали на ноуте что есть соединение и гудбай,хочешь шоб настроили ставь Винду
       
    5. Oleg123

      Oleg123

      Регистрация:
      7 май 2011
      Сообщения:
      29
      Симпатии:
      6
      Город:
      Червоноград
      Это тоже можно отнести в "плюс" компании... (Можно подумать им Билл что-то отстегивает)
       


    6. paulrufous

      paulrufous

      Регистрация:
      25 дек 2010
      Сообщения:
      473
      Симпатии:
      74
      Город:
      L'viv
      Вони не завжди з ноутом ходять. В їхніх паперах я читав, що "послуга гарантується тільки на Windows". Там же пише, що вони зобов’язані продемонструвати послугу. Не думаю, що можна просто показати що світиться лампочка і все працює :D
       
    7. Oleg123

      Oleg123

      Регистрация:
      7 май 2011
      Сообщения:
      29
      Симпатии:
      6
      Город:
      Червоноград
      Какой ноут, хорошо что перфератор был чтоб стену долбануть...И тянут как-то странно по внешним стенам к квартире не к добру это.
       
    8. volneb

      volneb

      Регистрация:
      28 апр 2011
      Сообщения:
      17
      Симпатии:
      9
      Город:
      Львов
      Та то що по зовнішніх стінах, то палиця з двома кінцями: з одного боку, менше кабелів в квартирі, з іншого, більша можливість пошкодження.
      Стосовно ноутбука. В мене вони підключили до ноута і зайшли на мій київстар. Пам'ятаю, коли Білайн підключав, то він все демонстрував на МОЄМУ (!) КОМПІ.
      Щось ці раздолбаї, розкидані по всій країні: Запоріжжя, Львів, Червоноград. В Києві на службі підтримки, в офісах обслуговування клієнтів. Як кажуть на всіх рівнях. Дійсно: ФІРМА!
      Прийшли до знайомого встановлювати нет. Висота стелі в будинку 3.0 м. Їх зріст 1.6м в обох, драбини не мають, просять табуретку. Знайомий питає:"А чому в мене має бути табуретка?" КС:"Ну, у всіх є" Дали їм табуретку, виліз один - до стелі не дістає. Тоді один другому сів на плечі і так сверлив дірку. В нижнього ноги підгиналися. Знайомий дивився на то все бл...во, потім плюнув, каже:"Заведіть в квартиру, а далі я собі сам раду дам".
      Це теж почерк ФІРМИ.
       
    9. ssergooa

      ssergooa

      Регистрация:
      12 май 2011
      Сообщения:
      7
      Симпатии:
      0
      Город:
      Червоноград
      Добрий день!
      Я з Червонограда.
      Підключився до домашнього інтернету від київстар 14.04. З підключенням все було оперативно і якісно.
      Була мені радість від того інтернету до 06.05.2011 коли він пропав безслідно. Оскільки жодного сигналу від свіча до мене на роутер не надходить. Перевіривши цілісність кабелю від свіча до роутера зателефонував на 460 (заявка №4044793338 від 08.05.2011 20:23), оператор повідомила про те що проблема з свічом бо з ним не має зв"язку. Сьогодні вже 12.05 інету далі не має. Жодної реакції з боку служби тех. підтримки не було. Правдами-неправдами вийшов на монтерів які підключали мені інет, вони нічим мені допомогти не змогли і повідомили про те що це проблеми програмного характеру в Киеві.
      Крім того сьогодні знову телефонував на 460, виявилось що в базі є загальна заявка про відсутність інтернету в нашому будинку яка подана ще 06.05 (№77048), крім прийому заявки більше допомогти нічим не змогли.
      Опитавши своїх знайомих виявилось що ситуація з підключеними абонентами по нашому місті ганебна є люди які підключились 2-3 тижні тому і в них досі не має інтернету і не відомо чому і невідомо коли буде.
      Не знаю вже до кого звертатися, якщо можна допоможіть мені будь-ласка порадою що робити.
      Чи можливо краще розірвати договір і не морочити собі голову.
       
    10. Forpost

      Forpost

      Регистрация:
      17 авг 2010
      Сообщения:
      873
      Симпатии:
      129
      Город:
      Львов
      нема смислу сигнал відновлять полюбому,а в особистому кабінеті постав призупинення послуги і гроші не буде система знімати,аза 4 тижні відсутності напиши письмову заяву на перерахунок,ще такого не було щоб не вернули кошти на рахунок
       
    11. Ads Master

      Киевстаров

       Регистрация:   27 май 2011  Сообщения:               120  Симпатии:                  50  Город:                     Киев

    Поделиться этой страницей