4 тижні немає інтернету!

Тема в разделе "Львов", создана пользователем volneb, 28 апр 2011.


    1. Ramzes

      Ramzes

      Регистрация:
      8 авг 2010
      Сообщения:
      175
      Симпатии:
      56
      Адрес:
      Украина
      Город:
      Днепропетровск
      В том то и весь прикол, что на новых тарифах в личном кабинете нет УЖЕ такой функции :cry:
       
    2. Forpost

      Forpost

      Регистрация:
      17 авг 2010
      Сообщения:
      873
      Симпатии:
      129
      Город:
      Львов
      а воть це вони даром,договір привязує клієнта до надавача послуг,ві Львові теж один провайдер ввів пріпейд,вже і не чути його і не видно
       
    3. ssergooa

      ssergooa

      Регистрация:
      12 май 2011
      Сообщения:
      7
      Симпатии:
      0
      Город:
      Червоноград
      Призупинка послуги нічого не дає - інтернету як не було так і не має і справа навіть не в грошах, бо вони все одно на бонусному рахунку і я можу їх переказати на рахунок моб. тел. Гроші тут другорядне, головне мати швидкий безперебійний інтернет на що впринципі і орієнтувався при підлюченні....
      Хто директор львівської філії? На чиє ім"я писати звернення, будем займатися бюрократією...
      Взагалі я не розумію для чого було розгортати рекламну компанію в місті, масово підключати абонентів якщо робота обладнання не налаштована чи є суттєві технічні проблеми....
       
    4. Forpost

      Forpost

      Регистрация:
      17 авг 2010
      Сообщения:
      873
      Симпатии:
      129
      Город:
      Львов
      був Захарчук Володимир Петрович viewtopic.php?f=20&t=146
       
    5. Oleg123

      Oleg123

      Регистрация:
      7 май 2011
      Сообщения:
      29
      Симпатии:
      6
      Город:
      Червоноград
      О ти попав в халепу ту що і я. В мене з самого підключення його нема, а заявка з 2.05 і одні обіцянки що сьогодні буде!!! В кінці дня приходить СМС ваша заявка переноситься з технічних причин, вже на 16 перенесли. Я тикнув кабель бужан і дивлюсь чим це закінчеться. А до сервісу Київстар відношуся філософськи: важко шукати чорного кота у темній кімнаті, а особливо коли його там немає!
       


    6. paulrufous

      paulrufous

      Регистрация:
      25 дек 2010
      Сообщения:
      473
      Симпатии:
      74
      Город:
      L'viv
      Наскільки я знаю в нових тарифах з + призупинення послуги нема.
       
    7. ssergooa

      ssergooa

      Регистрация:
      12 май 2011
      Сообщения:
      7
      Симпатии:
      0
      Город:
      Червоноград
      Ура!!!!
      Подачу інтернету відновили. Тільки от не знаю чи вони планово завершили якісь ремонтні роботи, чи на них подіяв ел. лист надісланий мною вчора:
      "Добрий день.
      Прошу розібратись в ситуації з наданням послуги "домашній інтернет"
      № рахунку 437---- зареестрований на ------ Сергія
      У мене відсутній інтернет з 06.05.2011
      Про це особисто я повідомляв 08.05.2011 заявка №4044793338
      Крім того є загальна заявка №77048 від 06.05.2011 по цій проблемі за адресою нашого будинку.
      Нажаль жодної реакції з боку працівників компанії на ці звернення до цих пір не має, немає також жодної информації з приводу термінів вирішення данної проблеми і чи вона взагалі буде вирішена.
      Працівники компанії, які на місці координують підключення і обслуговування обонентів не можуть пояснити суті проблеми, посилаються на львівський офіс, зокрема вдалось поспілкуватись з Андрієм +380679795163 який обіцяв надати інформацію як і коли буде вирішуватись проблема, але так і не зробив цього, а на далі взагалі ігнорував всі спроби порозмовляти з ним по телефону.
      В загальному склалась просто ганебна ситуація у нас по місту Червоноград з домашнім інтернетом. Велика кількість людей уже підключених так і не мають можливості користуватись послугою і не відомо коли її отримають, найгірше в цій ситуації те, що ніхто не може надати змістовного пояснення що до вирішення цієї проблеми.
      Якщо в найближчі дні не буде вирішена ця проблема чи надана змістовна інформація щодо її вирішення, я і багато людей які зіткнулись з такою ж проблемою в нашому населенному пунткті буду змушений розірвати угоду і вимагати повернення внесених уже коштів на рахунок і рекомендувати потенційним вашим клієнтам не підключати інтернет який надає Ваша компанія.
      Надіюсь на Вашу адекватну рекцію!!!
      З повагою Сергій."
      У відповідь на це отримав листа з вибаченнями такого змісту:
      "Доброго дня, Сергію!
      Спасибі Вам за звернення!
      Ми високо цінуємо Вашу зацікавленість у використанні якісних послуг Інтернет-доступу від компанії «Київстар» та глибоко вдячні Вам за співпрацю при вирішенні труднощів у роботі послуги «Домашній Інтернет»!
      Станом на 15:50 12.05.2011 р. мережа «Київстар» повністю повернулася до звичайного режиму надання послуги «Домашній Інтернет» своїм клієнтам.
      Додатково повідомляємо, що, в результаті розгляду Вашого питання, прийнято позитивне рішення про повернення на Ваш особовий рахунок коштів за період некоректної роботи послуги «Домашній Інтернет» (з 06.05 по 12.05.2011 р.) в загальній сумі 20,32 грн.
      Перерахунок відбудеться протягом 30-ти робочих днів.
      Щиро дякуємо Вам за розуміння і зробимо все можливе, щоб запобігти виникненню подібних ситуацій у майбутньому!
      З найкращими побажаннями,
      Центр Обслуговування компанії «Київстар»"
       
    8. ssergooa

      ssergooa

      Регистрация:
      12 май 2011
      Сообщения:
      7
      Симпатии:
      0
      Город:
      Червоноград
      Повине тобі сказати що ти не один такий, у мене на роботі двоє людей опинились в подібній ситуації по вул. Набережній. Щоправда їм кабель провели 20.04 і 27.04, пообіцяли, що інет через тех. проблеми зявиться за 2-3 дні. Вказаний термін минув інету небуло, попросили поповнити рахунок для увімкнення послуги, поповнили - безрезультатно!!!! А далі стали надходити СМС-ки з перекладенням термінів вирішення проблеми і так до вчорашнього дня. Врешті вони не витримали цієї дикої ситуації і один абонент раніше розірвав угоду перейшов на ОГО і інший повернувся вчора на "Візоргал"
      Ось так поставлена робота по Червонограду....
       
    9. Forpost

      Forpost

      Регистрация:
      17 авг 2010
      Сообщения:
      873
      Симпатии:
      129
      Город:
      Львов
      то тільки в мене на Київстарі UA-IX упав ,чи ше у когось ві Львові?
       
    10. Oleg123

      Oleg123

      Регистрация:
      7 май 2011
      Сообщения:
      29
      Симпатии:
      6
      Город:
      Червоноград
      То ситуація одна до одного як і в мене. Тільки я не розривав з бужанами, а залишив і не помилився. То з ними треба розривати. А саме смішне що сьогодні бачив на ринку палатку від київстар і монтажники займаються рекламою, а не усуненням недоліків у роботі!
       
    11. Ads Master

      Киевстаров

       Регистрация:   27 май 2011  Сообщения:               120  Симпатии:                  50  Город:                     Киев

    Поделиться этой страницей