Билайн - рэкетир 21 века (вымогание денег у абонентов)

Тема в разделе "Общие вопросы", создана пользователем sgrv, 11 дек 2010.


    1. sgrv

      sgrv

      Регистрация:
      27 янв 2010
      Сообщения:
      8
      Симпатии:
      0
      Уже больше года не пользуюсь вашим "супер" интерНЕТом. До того как отключится звонил и писал на ваших форумах, что меня не устраивают ваши зависшие сессии. В итоге мой баланс оказался "-4ре" гривни. Хотя в моем договоре указанно только работа по предоплате. И услуга была уже год как отключена.

      Больше года я не пользовался вашими услугами, и тут приходит от вас уведомление что я Вам должен 98 гривень. За что? Вы там сами себе что то поменяли, что-то подключили и теперь я Вам еще больше денег должен? Еще раз повторяю, я не пользовался и не пополнял счет. Тогда зачем Вы подключили ОТРИЦАТЕЛЬНЫЙ баланс.

      Договор: Вишневое, 0007175043 других договоров я с Вами не подписывал!
       
    2. VIPOS

      VIPOS

      Регистрация:
      19 дек 2008
      Сообщения:
      1.368
      Симпатии:
      169
      Город:
      Киев
      Твой договор уже давно изменила компания. Всех с договоров 0007 перевели на договора 0003. Какой у тебя договор я не знаю, звони в поддержку и узнавай.

      Пункт 5.3. отсувствует в двух моих договорах.

      Нові правила надання послуг
      20.05.2010


      ЗАТ «Українські радіосистеми» повідомляє про введення в дію з 20.05.2010 р. «Правил надання послуги Beeline «Інтернет вдома». З вказаної дати підключення до послуги здійснюватиметься без підписання договорів у паперовій формі.
      Також повідомляємо, що у зв’язку з введенням в дію Правил, усі діючі договори, за якими абоненти отримують послугу Beeline «Інтернет вдома», на підставі п.5.3. цих договорів будуть припинені 20.06.2010 р.
      Після припинення дії вказаних договорів, продовження отримання абонентами послуг Beeline «Інтернет вдома» свідчитиме про їх згоду отримувати у подальшому послуги відповідно до Правил. Ознайомитися з правилами http://internet.beeline.ua/mediacache/c ... 3e2594.pdf

      Правила надання послуг Beeline «Інтернет вдома»
      16.06.2010


      C 20.05.2010 вступає в дію нова редакція «Правил надання послуг Beeline «Інтернет вдома», яка дозволить здійснювати підключення до послуги й подальше обслуговування абонентів без необхідності підписання паперових договорів.
      Уведення обслуговування на основі електронних «Правил надання послуг Beeline «Інтернет вдома» дозволить спростити процедуру підключення нових клієнтів і позбавить від необхідності укладання нових договорів у випадку зміни будь-яких умов.
      У зв'язку із цим усі існуючі абоненти послуги «Інтернет вдома» будуть також переведені на обслуговування на основі електронних «Правил надання послуг Beeline «Інтернет вдома» з 20 червня 2010 р. Підписані раніше договори на підставі п. 5.3. цих договорів припиняють свою дію.
      Тарифи й умови обслуговування абонентів «Інтернет вдома» залишаються без змін. Правила набувають чинності автоматично і є єдиними для всіх клієнтів, при цьому не вимагають будь-яких дій з Вашої сторони для підтвердження Вашого бажання використовувати інтернет від Beeline і далі. Продовження використання послуг «Інтернет вдома» автоматично буде свідчити про вашу згоду отримувати цю послугу згідно «Правилам».
      Ознайомитися з умовами «Правил надання послуг Beeline «Інтернет вдома» http://internet.beeline.ua/mediacache/c ... 3e2594.pdf

      Про нові умови надання послуги «Інтернет вдома»
      02.11.2010


      З 10.11.2010 року змінюються терміни оплати і ряд тарифних пакетів послуги «Інтернет вдома» для клієнтів, що підключились до жовтня цього року. Відтепер всі тарифні пакети стають безлімітними, і абоненти отримують доступ в Інтернет за фіксовану абонплату, що вноситься одноразово, на початку календарного місяця. Таким чином, наші клієнти можуть не турбуватись про можливість припинення доступу до мережі через брак коштів на рахунку, і використовувати необхідні обсяги трафіку без додаткової оплати протягом місяця.
      Детальніше про нові умови тарифних пакетів дивіться в розділі «Тарифи», «Архів». Про способи оплати послуг можна дізнатись в розділі оплата. Свій тарифний пакет можна буде дізнатись в «Особистому кабінеті» з 10 листопада. Крім того, в разі, якщо там зафіксований Ваш мобільний контактний номер телефону, Вам надійде SMS з зазначенням нового тарифного пакету. Тим клієнтам, у яких тарифний пакет залишаєтсья без змін, надійде SMS з інформацією лише про зміну умов оплати.
      Важливо! У зв’язку з цими змінами, 10 листопада нашим клієнтам буде нараховано абонплату пропорційно кількості днів, що залишились до кінця поточного місяця. Щоб уникнути припинення дії послуги, рекомендуємо поповнити рахунки до 20 листопада. Звертаємо увагу, що діючі логін і пароль залишаються незмінними.
      Нові умови дозволять вам легко слідкувати за всіма списаннями з вашого рахунку, адже тепер вони будуть відбуватись лише раз на місяць. Ми сподіваємось, що це покращить ваш досвід користування послугою «Інтернет вдома» та не завдасть незручностей.
      Також просимо Вас вчасно оновлювати Ваші контактні дані (номер телефону та e-mail) в «Особистому кабінеті», що надасть нам можливість вчасно Вас інформувати про зміни.

      Важлива інформація про оплату рахункiв!
      26.11.2010


      Звертаємо Вашу увагу, що 1 грудня 2010р. в повному об'ємі зніметься абонплата за користування послугою «Інтернет вдома». У разі відсутності на балансі достатньої суми, доступ до сервісу буде заблоковано. Для поновлення доступу до послуги необхідно поповнити рахунок на суму щомісячної абонплати відповідно до Вашого тарифного плану, після чого сервіс буде автоматично відновлено протягом 30 хвилин.
      Щоб уникнути переривань у наданны послуги, радимо Вам до кінця місяця поповнити рахунок на суму абонентської плати, відповідно до Вашого тарифного плану.
      Якщо Ви не встигли поповнити рахунок до першого числа календарного місяця, Ви можете скористатись послугою «Довірчий платіж». Ця послуга дозволяє отримати доступ до мережі Інтернет навіть при відсутності коштів на рахунку. "Довірчий платіж" діє з 1 по 7 число календарного місяця для існуючих абонентів, і з 1 по 3 число календарного місяця для абонентів, що тільки підключились до послуги "Інтернет дома".
       
    3. sgrv

      sgrv

      Регистрация:
      27 янв 2010
      Сообщения:
      8
      Симпатии:
      0
      Так и у меня только 5.2 есть.
      Зато есть пункт 4.2 НАДАНННЯ ПОСЛУГ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗА ПОПЕРЕДНЬОЮ ПЛАТОЮ.
       
    4. mmazur

      mmazur

      Регистрация:
      11 дек 2010
      Сообщения:
      5
      Симпатии:
      0
      Сьогодні стикнувся з такою самою проблемою, але мій баланс -169.99 грн.
      В моєму договорі, який я підписував при підключенні, написано, що оператор має право змінювати тарифні плани, але ніде не вказано, що оператор має право змінювати договір. Також там написано про послуги тільки по передоплаті.
      Не знаю, що там Білайн собі придумав з новими договорами, але старий договір має досі діяти, оскільки ніхто нічого нового не підписував. Тим більше, що в договорі є цікавий пункт 5.2: "Кожна зі сторін може достроково припинити дію договору, письмово (!!!) попередивши про це іншу сторону за 30 календарних днів." Дуже мені здається, що смс не є письмовим попередженням.
      По ідеї мою заяву про припинення послуг вони мали б прийняти навіть з від'ємним балансом, а там розберемося...
      Був кращої думки про цю компанію.
       
    5. VIPOS

      VIPOS

      Регистрация:
      19 дек 2008
      Сообщения:
      1.368
      Симпатии:
      169
      Город:
      Киев
      Я так понял, что у нас самые первые договора от Beeline в которых отсувствует пункт 5.3., которые есть во второй серии договоров.

      А именно:

      Вторая серия договоров:

      Как с нами могли расторгнуть договора, если у нас нет пункта 5.3.?
       


    6. sgrv

      sgrv

      Регистрация:
      27 янв 2010
      Сообщения:
      8
      Симпатии:
      0
      Позвоню в понедельник в пчелайн и отправлю им письменное уведомление о разрыве договора №0007..... Посмеемся вместе с письменного ответа.
       
    7. mmazur

      mmazur

      Регистрация:
      11 дек 2010
      Сообщения:
      5
      Симпатии:
      0
      Опа! А можна більше деталей про цей пункт? Може то мені ще пару місяців їм не платити? Цікаво чи будуть вони хотіти оплату абонплати за ці 120 днів.
       
    8. ttnr

      ttnr

      Регистрация:
      14 фев 2010
      Сообщения:
      24
      Симпатии:
      0
      Шановний клієнте!
      Повідомляємо вас про те, що інтернет-послуги заблоковано у зв`язку з заборгованістю.
      Для відновлення доступу до послуги необхідно поповнити баланс.
      Сума, необхідна для відновлення доступу до сервісів: 143.77 грн.
      66.13 грн – погашення заборгованості за попередні періоди.
      77.64 грн – сплата послуг у поточному місяці.


      Прикол... я уже год пользуюсь другим провайдером, кабель Билайна давно обрезали (откуда 66.13 грн – погашення заборгованості за попередні періоди.???если только по предоплате работал?) и провели новый, и мне такое письмо пришло!!! :lol: Во дебилы! даже не знают кто пользуется их услугами а кто нет.. Я 4 месяца без инета с ними воевал, с их "техподдержкой" и плюнул, сменил провайдера и проблем за год никаких не имею с инетом.... а они мне как то позвонили через три месяца после того как я переключился на другого провайдера и спрашивают. Вы давали заявку, на то, что у вас проблема с инетом, она устранилась? (хотя никто не приходил и ничего не проверял и не делал) я говорю, Ребята! проснитесь, я уже три месяца пользуюсь другим провайдером,в ваших услугах ненуждаюсь!!! так, что внимательнее к клиентам надо быть.) и тут письмо! Это, что! типа приглашение снова с ними сотрудничать? Да никогда в жизни!!! Для меня Билайн и качество и тем более сервис-это вещи несовместимые!!!
       
    9. ttnr

      ttnr

      Регистрация:
      14 фев 2010
      Сообщения:
      24
      Симпатии:
      0
      Сервис и Билайн вещи несовместимые...
      Читал сообщения о сервисе и заботе Билайна о клиентах и смеялся до слез... Билайн заботится о клиентах???
      Я с 02.11.09 воевал с тех поддержкой и еще нигде не встречал такого отношения к клиенту как в Билайне... Проффессионализма ноль! обязательности Ноль!!! моя последняя заявка (которые 5 месяцев подавались периодически) не закрыта... Более того, заявка последняя была 15.02.10 срок рассмотренрия 3 дня... и о Чудо!!! мне (это 05.03.10, те. спустя 19 дней )позвонил человек с Билайна... спросил работает ли у меня интернет, подавал ли я заявку и пообещав переговорить с технарями, сказал, что перезвонит... и вновь пропал!!!
      А суть моей проблемы была проста... скорость практически нулевая... странички загружаются по 5-10 минут... и за такой "интернет" с меня с чистой совестью берут деньги и перерасчеты за ноябрь, когда я месяц был практически лишен интернета, никто не сделал!!!
      Для себя я сделал вывод, я подписал договор с другим провайдером и вопрос для себя закрыл!!!
      Скажу больше... у себя в компании. я координатор копрорации моб. связи... у нас более 50-ти номеров, мне на днях два раза звонили с моб связи Билайна и предлагали услуги по оптимизации связи... я естественно отказался, при этом объяснил причину... ДЛЯ МЕНЯ БИЛАЙН и КАЧЕСТВО понятия несовместимые...Вот так нерасторопность и непрофессионализм одних сотрудников, не дают другому подразделению заработать денег (а на моб связь мы в месяц тратим 10-12 тысяч грн)!!!
      Я вижу, что хвалят Билайн тут на форуме практически одни сотрудники Билайна!!!
      Так вот уважаемые! Уясните одну простую истину! Довольный клиент расскажет о вас двум-трем другим клиентам, а недовольный как минимум 8-10-м...И КЛИЕНТ это ЕГО ВЕЛИЧЕСТВО КЛИЕНТ, он ваш директор, бухгалтер и БОГ, он вам платит деньги!!!
      Для сотрудников которые думают, что это происки конкурентов, сообщу... Мой бывший Договор 0003202067, г. Бровары (Киев) поинтерсуйтесь историей моего общения с вашими коллегами!!!
       
    10. mmazur

      mmazur

      Регистрация:
      11 дек 2010
      Сообщения:
      5
      Симпатии:
      0
      Мдя... Веселі історії, нічого не скажеш.
      Мене от цікавить на скільки законним є той новий договір, якого ніхто з нас (я так розумію) не підписував. Я дзвонив до оператора і мені дівчина сказала, що це все згідно з законом про телекомунікації. Перечитав я той закон і щось не знайшов там нічого такого, де оператор може отак собі взяти і змінити договір. Може хтось знайде цей чарівний пункт?
      Хочу якось при нагоді проконсультуватися зі знайомим юристом і заїхати до них в офіс, якщо буде час.
       
    11. Ads Master

      Киевстаров

       Регистрация:   27 май 2011  Сообщения:               120  Симпатии:                  50  Город:                     Киев

    Поделиться этой страницей