Как правильно отключиться (разрыв договора)

Тема в разделе "Общие вопросы", создана пользователем Potter, 7 апр 2011.


    1. Potter

      Potter

      Регистрация:
      7 апр 2011
      Сообщения:
      6
      Симпатии:
      0
      Город:
      Харьков
      Причина неважна.

      Изначально был абонентом Билайна.

      № договора(Л/К) 0003312809.

      Еще 31 марта отключил провод от компьютера. Никаких кнопок на согласие использования интернета от Киевстар не нажимал.

      На текущий момент(в личном кабинете киевстара) на счету 93.43 гр.

      Что мне нужно сделать чтоб корректно отказаться от услуги?
       
    2. Forpost

      Forpost

      Регистрация:
      17 авг 2010
      Сообщения:
      873
      Симпатии:
      129
      Город:
      Львов
      Re: Не хочу быть абонентом Киевстара.

      8. Порядок припинення дії договору
      8.1. Договір може бути розірвано будь-якою зі сторін в односторонньому порядку лише у випадках, передбачених цим розділом Правил.

      8.2. В односторонньому порядку Договір може бути розірваний з ініціативи Абонента у наступних випадках:

      8.2.1. Незгоди зі зміною Оператором тарифів. Дане право Абонент може реалізувати протягом 7 календарних днів з моменту, коли він дізнався або міг дізнатися про зміну тарифів;

      8.2.2. Відсутності потреби у подальшому користуванні Послугами Оператора за умови, що кошти на особовому рахунку відсутні. Про розірвання Договору Абонент повинен повідомити Оператора письмово. У письмовому повідомленні Абонент може вказати бажану дату розірвання Договору.

      8.3. Якщо Абонент попередньо оплатив Оператору Послуги і при цьому відмовився від таких попередньо оплачених ним Послуг та/або розірвав Договір, внаслідок чого ці Послуги не були надані Абоненту, Оператор повертає Абоненту таку невикористану частину коштів за письмовою заявою Абонента протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати отримання письмової заяви від Абонента. При цьому Сторони Договору обумовили та розуміють, що сума Первинного платежу, в жодному разі не повертається Абоненту.

      8.4. В односторонньому порядку Договір може бути розірваний з ініціативи Оператора у будь-якому з наступних випадків:

      8.4.1. У разі якщо Абонент протягом 3 місяців з моменту тимчасового припинення чи обмеження надання Послуг не поповнив свій особовий рахунок. У такому випадку Оператор може не здійснювати окремого попередження Абонента про розірвання Договору, оскільки Договір вважатиметься припиненим у перший день після спливу вказаного 3-місячного строку, а кінцеве обладнання Абонента з цієї дати може бути відключене. У разі наявності на рахунку Абонента залишку коштів, Оператор повертає Абоненту таку невикористану частину коштів за письмовою заявою Абонента протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати отримання письмової заяви від Абонента.

      8.4.2. У разі якщо Оператор виявить, що дані, які йому повідомив Абонент при укладенні Договору, є неправдивими або якщо виявиться, що власники приміщення, у якому здійснене підключення Послуги не надавали своєї згоди на підключення Послуги. У такому випадку Оператор має право розірвати Договір, попередивши Абонента про це щонайменше за 7 календарних днів до дати розірвання Договору будь-яким доступним засобом зв’язку.

      8.4.3. У разі порушення Абонентом обмежень у користуванні Послугами, що передбачені п.5.3. Правил. При цьому Оператор має право розірвати Договір, попередивши Абонента про це щонайменше за 1 календарний день до розірвання Договору будь-яким доступним засобом зв’язку. За своїм розсудом Оператор може зазначити у попередженні про розірвання Договору строк усунення порушень. У такому випадку при не усуненні Абонентом вчинених порушень, Договір вважатиметься припиненим у вказаний у попередженні строк.

      8.4.4. При припиненні діяльності Оператора з надання Послуг взагалі або у певному регіоні. У такому випадку Оператор попереджає Абонента про припинення дії Договору щонайменше за 3 місяці до дати припинення.

      8.4.5. З інших підстав, передбачених у Договорі або у чинному законодавстві України.

      8.5. Про розірвання Договору з підстав, передбачених п.8.4. Правил, Оператор повідомляє Абонента будь-яким доступним засобом зв’язку на власний вибір, зокрема, письмово, засобами електронної пошти, шляхом повідомлення у системі «Мій Київстар» тощо.

      8.6. Після розірвання Договору Оператор може здійснити демонтаж абонентської лінії. https://my.kyivstar.ua/tbmb/help_inside ... tionsHI.do
       
    3. Potter

      Potter

      Регистрация:
      7 апр 2011
      Сообщения:
      6
      Симпатии:
      0
      Город:
      Харьков
      Re: Не хочу быть абонентом Киевстара.

      Хорошо.

      Если можно. Ткните носом на адрес в Харькове куда можно подъехать написать соответствующие заявления.
       
    4. Forpost

      Forpost

      Регистрация:
      17 авг 2010
      Сообщения:
      873
      Симпатии:
      129
      Город:
      Львов
      Re: Не хочу быть абонентом Киевстара.

      http://www.kyivstar.net/personal/contra ... t/centers/
       
    5. Potter

      Potter

      Регистрация:
      7 апр 2011
      Сообщения:
      6
      Симпатии:
      0
      Город:
      Харьков
      Re: Не хочу быть абонентом Киевстара.

      Спасибо. Если ничего не помешает завтра заеду в Караван. О результатах отпишусь.
       


    6. Potter

      Potter

      Регистрация:
      7 апр 2011
      Сообщения:
      6
      Симпатии:
      0
      Город:
      Харьков
      Re: Не хочу быть абонентом Киевстара.

      Все прошло хорошо. В субботу приехал в Караван в отделение Киевстара. Объяснил ситуацию. Сотрудник распечатал стандартную форму. В форме вписал свою ФИО. Расписался. И все.

      Обещали что деньги которые были на счету смогу забрать через 45 дней в банке Аваль(переводом Аваль-экспресс).

      В конце мая отпишусь - смог забрать деньги или нет.
       
    7. Potter

      Potter

      Регистрация:
      7 апр 2011
      Сообщения:
      6
      Симпатии:
      0
      Город:
      Харьков
      Re: Не хочу быть абонентом Киевстара.

      Звонил в банк Аваль по поводу перевода "аваль-экспресс". Они требуют чтоб я назвал им юридическое название компании которая осуществляет перевод. Какое юридическое название компании у Киевстара как интернет провайдера?
       
    8. Forpost

      Forpost

      Регистрация:
      17 авг 2010
      Сообщения:
      873
      Симпатии:
      129
      Город:
      Львов
      Re: Не хочу быть абонентом Киевстара.

      https://my.kyivstar.ua/tbmb/help_inside ... tionsHI.do
       
    9. Forpost

      Forpost

      Регистрация:
      17 авг 2010
      Сообщения:
      873
      Симпатии:
      129
      Город:
      Львов
      Re: Не хочу быть абонентом Киевстара.

      а что "Авалю" не по барабану кто тебе прислал деньги,бери паспорт,заполняй ордер на получение по "Аваль-єкспресу" и требуй свои деньги
       
    10. byhbka

      byhbka

      Регистрация:
      1 июн 2011
      Сообщения:
      6
      Симпатии:
      0
      Город:
      Харьков
      Как правильно отключиться от домашнего интернета

      Вообщем ситуация такова. Когда нас переводили на киевстар с билайна. Я пошол пополнил счёт за 2 дня до этого. Когда очутился на киевстаре у меня сняло мою месячную плату заново. Когда я звонил в тех поддержку и не получил никакого адекватного объяснения я заблокировал акк. После чего я недавно захожу на свой акк и там - 80 грн. Это вобщем как если при минусе оно должно само блокироваться(с учётом что я блокировал когда ещё было пару гривен на счету). Так ещё и подкл к сети пишет заблокировано. Вот сижу и печатаю с телефона.
      Прошу разобраться. Номер договора 0003780661
       
    11. Ads Master

      Киевстаров

       Регистрация:   27 май 2011  Сообщения:               120  Симпатии:                  50  Город:                     Киев

    Поделиться этой страницей