Нововолинськ

Тема в разделе "Другой город", создана пользователем serikus, 12 авг 2011.


    1. serikus

      serikus

      Регистрация:
      12 авг 2011
      Сообщения:
      47
      Симпатии:
      0
      Город:
      Нововолынск
    2. КСДомашнийИнтернет

      КСДомашнийИнтернет

      Регистрация:
      12 апр 2010
      Сообщения:
      12
      Симпатии:
      0
      Город:
      Украина
      Підключити Домашній Інтернет Київстар у місті Нововолинськ можна за телефоном 098-353-41-81 068-455-433-1 050-99-189-45 063-316-35-80(з 9-00 до 23-00) 7 днів на тиждень
      Подробиці на сайті http://kyivstarinternet.com.ua
      Доступ в інтернет здійснюється за сучасною оптоволоконною технологією.
      Договір укладається з будь-якою фізичною особою, незалежно від вашої реєстрації або факту володіння житловим приміщенням.
      Відсутня технічна можливість підключення будинків у приватному секторі.
       
    3. serikus

      serikus

      Регистрация:
      12 авг 2011
      Сообщения:
      47
      Симпатии:
      0
      Город:
      Нововолынск
    4. serikus

      serikus

      Регистрация:
      12 авг 2011
      Сообщения:
      47
      Симпатии:
      0
      Город:
      Нововолынск
      В кого яка швидкість Інтернету?
      [​IMG]
      Тарифний план «Мега+»
      :?
       
    5. Дєня

      Дєня

      Регистрация:
      5 сен 2011
      Сообщения:
      29
      Симпатии:
      8
      Город:
      Нововолынск
      [​IMG]
      Тарифний план «Турбо+» + Послуга "Подвійна швидкість"
       


    6. serikus

      serikus

      Регистрация:
      12 авг 2011
      Сообщения:
      47
      Симпатии:
      0
      Город:
      Нововолынск
      Доброго вечора!
      Майже два тиждні :!: технічна підтримка намагалась вирішити проблему із підключенням до мережі....і таки здається вирішили...
      Що отримали...
      [​IMG]
      НОРМА! (Тариф Турбо+ і послуга подвійна швидкість)
      ************************************************************************************************
      З чого все почалось:
      З’явився у нас Домашній інтернет від Київстар, перевірив можливість підключення все ОК, подав заявку. На наступний день :!: до мене зателефонував представник компанії у нашому місті, домовились про підключення. За два дня я придбав роутер D-Link DIR-100. Прийшли хлопці з кабелями і ноутбуком, підключили, перевірили з’єднання, швідкість, я підписав договір...все, я в нового провайдера. Швидкість БОМБА, майже місць безкоштовного Інтернету, так як підключення відбувалось напочатку місяця. Стабільний і якісний інтернет був трохи більше двох місяців.
      Далі почались проблеми...при підключенні через роутер зв’язок із мережею розривався, і відновлювався лише після перезавантаження пристрою. При підключенні напряму (без роутера) швидкість завантаження напротязі двох - трьох годин роботи "падала" до 1,5Мбіт, причому віддача лишалась без змін 28-35Мбіт, почав телефонувать до служби підтримки на 460.
      Оператор вислуховував, та вічлививо розповідав що треба робити і як перевіряти,..що перевірили:
      • 1) Тип підключення (пряме чи через роутер) - у моєму випадку через роутер;
        2) Оперційна система (Windows/Linux) - швидкість перевірялась на ноутбуках з різними операційними системами, як із Windows XP, так і з Fedora 16)
        3) Наявність антивірусного програмного забеспечення. - KIS-2011 Windows XP, та на Linux антивірус відсутній.
      коли все було перевірено зроблено, проблема не вірішилась ;)
      Швидкість на віддачу в декілька разів почала перевищувати швидкість на прийом

      мої заявки на ремонт продовжували на день, потім на два, я для вірності носив на перевірку роутер (який протестували напротязі двох днів, і зауважень невиявили), приходили знов ті ж самі хлопці, які мене підключали перевірили конектори (обжимку кабеля).
      Для того щоб точно визначити швидкість Інтернету перевірки на Speedtest недостатньо, треба почати завантажити файл через любий завантажувач, немає різниці через торрент, або напряму, перемножити швидкість на 8...це і буде Ваша швидкість.
      Також перевіряв програмою MTR шляхи із іншими серверами, у цій програмі наглядно видно де губиться сигнал.

      Мені відразу привернуло увагу пінг на адресу : 46.185.39.252
      Однак у підтримці запевнили, що так і повинно бути :), і передали мою заявку до служби білінгу... :roll:
      Проблема рішена, правда швидкість "плаває", особливо ввечері, що підтверджують і інші користувачі Домашнього інтернету, проте це мене поки влаштовує :|.
      Далі подивимось :) .
       

      Вложения:

    7. serikus

      serikus

      Регистрация:
      12 авг 2011
      Сообщения:
      47
      Симпатии:
      0
      Город:
      Нововолынск
      Так тримати! ;)
      [​IMG]
       
    8. serikus

      serikus

      Регистрация:
      12 авг 2011
      Сообщения:
      47
      Симпатии:
      0
      Город:
      Нововолынск
      Доброго вечора!
      Прошу по можливості фіксувать, якість послуг (Інтернету) нашого провайдера на протязі доби/тижня. Бажано вказувати у якому районі міста знаходитесь.
      Дякую.
       
    9. serikus

      serikus

      Регистрация:
      12 авг 2011
      Сообщения:
      47
      Симпатии:
      0
      Город:
      Нововолынск
    10. Дєня

      Дєня

      Регистрация:
      5 сен 2011
      Сообщения:
      29
      Симпатии:
      8
      Город:
      Нововолынск
      [​IMG]Тариф:драйв+ подвійна швидкість
       
    11. Ads Master

      Киевстаров

       Регистрация:   27 май 2011  Сообщения:               120  Симпатии:                  50  Город:                     Киев

    Поделиться этой страницей