Оцінка задоволеності системою самообслуговування «Мій Київст

Тема в разделе "Поддержка пользователей "Киевстар Интернет Дома"", создана пользователем Forpost, 2 дек 2010.


    1. Forpost

      Forpost

      Регистрация:
      17 авг 2010
      Сообщения:
      873
      Симпатии:
      129
      Город:
      Львов
      Шановний користувачу системи «Мій Київстар»!

      Розробники системи самообслуговування «Мій Київстар» вдячні Вам за те, що Ви користуєтеся системою та віддаєте перевагу послугам компанії «Київстар».
      Пропонуємо Вашій увазі анкету, мета якої - оцінити зручність використання системи самообслуговування «Мій Київстар». Інформація, надана Вами в анкеті, буде проаналізована для покращення зручності використання системи «Мій Київстар»!

      Будь ласка, приділіть декілька хвилин заповненню анкети. Оцініть, наскільки різні характеристики системи «Мій Київстар» задовольняють Ваші потреби (5 – найбільше задовольняють, 1 – найменше задовольняють). Після закінчення заповнення анкети відправте її на електронну адресу [email protected] для подальшої обробки.
      1 Ні, повністю не згоден
      2 Скоріше не згоден, ніж згоден
      3 Скоріше згоден, ніж не згоден
      4 Згоден
      5 Згоден повністю

      Характеристики системи
      Навігація у системі проста і зрозуміла
      Інформацію у системі надано простою та зрозумілою мовою
      У системі є всі засоби для управління послугами
      У системі зручний зворотний зв’язок
      Вартість послуг у системі вказана коректно
      Дизайн системи зручний для сприйняття
      Структура системи логічна та послідовна
      Сторінки у системі завантажуються швидко

      Чи вирішили Ви своє питання за допомогою системи самообслуговування «Мій Київстар» з першого разу і чи не знадобилося Вам звертатися для його вирішення за іншими каналами?
      Так, я повністю вирішив питання за допомогою системи Ні, після відвідування системи я звертався за іншими каналами обслуговування в компанію «Київстар»
      Ваша відповідь:

      Нагадуємо, що Ви також можете висловити свої пропозиції та побажання для покращення системи самообслуговування «Мій Київстар» через форму «Зворотній зв’язок» у системі.
      Дякуємо Вам за виділений час! З найкращими побажаннями,
      розробники системи самообслуговування «Мій Київстар»
      http://www.my.kyivstar.ua
       
    2. LION

      LION

      Регистрация:
      2 дек 2010
      Сообщения:
      2
      Симпатии:
      0
      Re: Оцінка задоволеності системою самообслуговування «Мій Ки

      ТАК - НА ДАНИЙ МОМЕНТ ЦЕ ЗРУЧНО. АЛЕ ХОТІЛОСЬ Б В МАЙБУТНЬОМУ ПОБАЧИТИ БІЛЬШ РОЗШИРЕНІ ОПЦІЇ В МЕНЮ.
       

    Поделиться этой страницей