про Львов и про обслуживание

Тема в разделе "Львов", создана пользователем begemot, 20 июл 2011.


    1. begemot

      begemot

      Регистрация:
      20 июл 2011
      Сообщения:
      42
      Симпатии:
      15
      Адрес:
      Львов
      Город:
      Львов
      Читав практично всі повідомлення на рахунок обслуговування у Львові. Підключився під Новий рік, до цього було декілька провайдерів (в мене спальний район і зараз в під'їзді є три непоганих ))) ). Ставку робив на те, що велика компанія, з мобільним зв'язком проблем нема ))))...І зненацька ))) гроза, і на ранок домашній інет впав......Через тиждень дзвінків у колцентр та однієї екскурсії в цент обслуговування клієнтів по вул. Беринди,1 я практично був доведений до точки кипіння. Висновки та поради далі будуть. Власне в самий пекучий момент я натрапив на цей сайт! Дякую ВСІМ !!!!!, хто розмістив інформацію про вул. Грекова за номером 3 та номери телефонів !!!!!!!!!!!!!!!!!! ОСОБЛИВА ПОДЯКА, нажаль не знаю імені людини з Грекова, 3, з якою я спілкувався по телефону в понедiлок наприкінці робочого дня (мужчина з керуючого складу). Тепер читайте уважно - це перша людина зі сторони провайдера за цілий тиждень розмов по телефону, з якою ми на протязі 5 хвилин вірішили всі організаційні питання та згодом (не пройшло і доби) в мене було відновлено доступ до всесвітньої мережі. (окрема подяка Вадіму !!!).
      Тепер комедія. Основна маса працівників в колцентрі веде себе неадекватно (можливо такі інструкції). Розказують байки про (повторюсь - байки) те, що існує якийсь міфічний відділ техпідтримки, до якого доступу нема в клієнта, жодних телефонів нема, адрес нема жодних, можливість переключити розмову відсутня. Складається враження, що компанія Київстар складається з Генерального директора (посади точно не знаю) та працівників колцентра, а всі решта співробітники або відсутні, або, можливо, знаходяться на Луні. Всі їх (працівників колцентра) можливості зводяться до смішного...була в часи моєї молодості гумореска з такими словами - "вот спісок ваших вопросов, а вот спісок моіх отвєтов". Більш того, в них існує інформація про проблеми, проте, вони, як папуги повторюють одну єдину фразу - передано в техвідділ, перевіряється апаратура чи щось на цей зразок. Так само (не можна, звичайно, всіх рівняти, але я говорю лише за тих, з ким прийшлось спілкуватись) реагують в техвідділі, до якого мені вдалось добратись на ! четвертий ! день телефонних розмов з колцентром. І в цей день хлопчина з колцентру, мабуть, по неуважності розповів і причину проблеми. Не маючи на меті будь-кого образити скажу - робота була в налаштуванні віддалено (по мережі) обладнання, що розташовано в мому під'їзді, і займала аж ніяк не 20те число мінус 12те число.
      І на завершення (хотів написати набагато більше, але попустило) - в центрі по обслуговуванню клієнтів за адресою Беринди, 1, хлопчина за стійкою уважно мене вислухава, ми з ним ввічливо поговорили. а на моє запитання - чому нічого не рухається і що робити далі та з ким я би міг поспілкуватись по даному питанню відповів (на мою думку, просто по хамськи) : - Мужчина, а що ви від мене хочете???!........Це просто "высший пилотаж" в спілкуванні з клієнтом.
      ЗЫ: жодної допомоги від колцентру не буде!, в зв'язку з цим не витрачайте часу, а головне нервових клітин на безглузді розмови з недалекими операторами колцентрів (основна масса відповідей-відверта неправда)... спасєніє утопающіх - дєло рук саміх утопающіх (дурят православних)...доступ до техвідділу є в кожного оператора колцентру...інформація про виявлені негаразди є в кожного оператора колцентру (практично одразу і вони неохоче її повідомляють)...якщо будете чекати обіцянок-цяцянок, то будете отримувати регулярно СМС про перенесення розгляду вашого питання ще на дві доби, а потім ще (відповідальність в деяких співробітників нульова!!!)))))...
       
    2. Forpost

      Forpost

      Регистрация:
      17 авг 2010
      Сообщения:
      873
      Симпатии:
      129
      Город:
      Львов
      можливість в них є але як блондинка з коол-центру переключить на техпідтримку з неї швидше всього знімуть премію,внаслідок замкнутий круг.Можна розірвати таким шляхом телефонувати поки не попадеш на мужика,терпеливо тикати на кнопки під час зачитки пунктів протоколу ,який у неї на папірчику перед очима.В кінці коли блонда видихається вона кидає заявку в техпідтримку і ті вже самі телефонують тобі,бажано бути біля ввімкненого компа- там кабельок втикнути -витикнути, щоб сисадмін порт побачив і по можливості його не доставати пустими коментарями типу "я плачу гроші, а ви..."
       
    3. SPINOGRIZ

      SPINOGRIZ

      Регистрация:
      7 июн 2011
      Сообщения:
      9
      Симпатии:
      0
      Город:
      львов
      я вот читаю,читаю но все же мечтаю стать Абонентом
      я вот на Ого там еще хуже бывает ....
       
    4. begemot

      begemot

      Регистрация:
      20 июл 2011
      Сообщения:
      42
      Симпатии:
      15
      Адрес:
      Львов
      Город:
      Львов
      интернет прекрасный и по качеству (читай технологии) дает фору ОГО нараз. Проблема с обслуживанием. Создается впечатление, что где-то они не доработали в организации сферы обслуживания. У всех пострадавших одни и те же симптомы. Обратите внимания - все посты, в которых пользователи жалуются на сервис обслуживания, написаны как под копирку.
      Я сталкивался С ”лечением” у знакомых ОГО. Осталось не плохое впечатление после беседы с оператором, вопрос решили с молниеносной скоростью. Может сказалось то, что на стороне клиента из оборудования один только модем, а вся аппаратура у провайдера и там ”рядом” с ней находятся технари. А настройка модема зависит лишь от расторопности и навыков самого клиента.
       
    5. Forpost

      Forpost

      Регистрация:
      17 авг 2010
      Сообщения:
      873
      Симпатии:
      129
      Город:
      Львов
      записуйте дату, точний час, ім"я оператора,якщо щось йде не так вимагайте його персональний номер,не матюкайтесь- розмова записується.Можна позвонити з компа і захопити розмову з звукової карти ,звуковий файл прикласти до письмової скарги на електронну пошту з особистого кабінету,не помагає -не звертайтесь в центр обслуговування,нозями йдіть у міську філію Київстару у Вашому місті,або хоча би зателефонуйте в техвідділ філії(не путати з техпідтримкою)
       


    6. Djundich

      Djundich

      Регистрация:
      1 фев 2011
      Сообщения:
      2.690
      Симпатии:
      727
      Город:
      varosh
      Я хочу добавит еще на счет модема.У меня еще остался D-Link DSL-2500U/BRU/D ,так вот он грелся летом как ядерный реактор и после этого начинал притормажевать в режиме роутера, так я вырезал кусок экрана над микросхемой и поставил игольчатый теплоотвод прилипив его на кремнеевую теплоотводящую пасту а в крышку вставил малый кулер и все стало ок.А что касается тех поддержки Укртелекома пока его не выкупили то я обращался на оф.сайт Укртелекома в (зворотнiй зв'язок) тогда все наченали быстро причем очень быстро все делать.У них есть даже внутренняя инспекцыя. Кстати технари у них не везде сидят,а гоняют по городу три человека на 90000 тысячный город .
       
    7. begemot

      begemot

      Регистрация:
      20 июл 2011
      Сообщения:
      42
      Симпатии:
      15
      Адрес:
      Львов
      Город:
      Львов
      По перше - дуже важко себе стримати, аж розпирає (на рахунок не матюкатись). По друге - а що робити тим, хто не знає про цей сайт, не знає про Грекова, 3 і свято вірить, що дівчинка з колцентру не може переключити хоча б на техвідділ, а хлопчина з того самого колцентру може видавити з себе лише - "ваша заявка перевіряється"...і ця відповідь люнає на будь-яке запитання, включно і про погоду і про природу ??? :D
       
    8. paulrufous

      paulrufous

      Регистрация:
      25 дек 2010
      Сообщения:
      473
      Симпатии:
      74
      Город:
      L'viv
      Я також підключився під новий рік, поки все працює. Єдиний "глюк" - кілька днів швидкість у мене взагалі не тарифікувалась, over 100 Mbit.
       
    9. Vladimir2014

      Vladimir2014

      Регистрация:
      22 авг 2014
      Сообщения:
      2
      Симпатии:
      0
      Город:
      Lviv
      2 рази за тиждень пропадає інтернет, киівстар домашній стає проблемним інтернетом
       
    10. Even

      Even

      Регистрация:
      14 окт 2011
      Сообщения:
      934
      Симпатии:
      220
      Город:
      Украина, г. Вишновое
      Я так понимаю, что ДИ по нахватался в свое время клиентов в регионах и не в силах до сих пор порешат тех проблемы, что есть в свою очередь печально.
       
    11. Ads Master

      Киевстаров

       Регистрация:   27 май 2011  Сообщения:               120  Симпатии:                  50  Город:                     Киев

    Поделиться этой страницей