вопрос по блокировке ДомИнтКиевстара

Тема в разделе "Общие вопросы", создана пользователем cartinka, 29 мар 2011.


    1. Vladnil

      Vladnil

      Регистрация:
      23 окт 2010
      Сообщения:
      253
      Симпатии:
      40
      Адрес:
      шоссе Северное, 10
      Город:
      Запорожье
      О ..надаж, а я даже не знал, вотож лень иногда всю инфу читать
       
    2. brovid

      brovid

      Регистрация:
      23 май 2011
      Сообщения:
      5
      Симпатии:
      0
      Город:
      Днепропетровск
      А как потом опять подключиться... не нужно ли снова будет платить 10 грн... и почему нужно указывать только дату отключения
      Уезжаю на 8 дней, стоимость инета за это время 13 грн... не выйдет ли это в итоге дороже ;)
       
    3. Forpost

      Forpost

      Регистрация:
      17 авг 2010
      Сообщения:
      873
      Симпатии:
      129
      Город:
      Львов
      вот именно,соседке удлинитель кинь, может пиво поставит
       
    4. Vik

      Vik

      Регистрация:
      5 июн 2011
      Сообщения:
      117
      Симпатии:
      9
      Город:
      Рівне
      Хм... Коли мене підключали, розповідали, що якщо не проплатиш на наступний місяць за послуги інтернет, то автоматично нет не буде доступним. Коли проплатиш, тоді знову матимеш змогу користуватися. Я так зрозумів. що вже такої функції не має. і якщо я не проплачу за наступний місяць. то нет в мене буде полюбому. а в рахунок будуть йти мінуси???

      Ага. Ось. що прочитав на сайті

      Код:
      Якщо в перший день місяця сума коштів на основному рахунку менша за суму щомісячного обов’язкового платежу, то щомісячний обов’язковий платіж нараховується, а надання послуги «Домашній Інтернет» не призупиняється. При цьому баланс на рахунку стає від’ємним. Для безперебійного користування послугою необхідно поповнити рахунок до першого числа наступного місяця на суму заборгованості та розміру обов’язкового щомісячного платежу на наступний період. В іншому випадку надання послуги буде призупинено.
      Тобто, доступ буде зупинено тоді. коли я не проплачу за 2 місяці, де за перший доступ буде надаватися вкредит, а інший вже поставить точку?
       
    5. Wywpan4ik

      Wywpan4ik

      Регистрация:
      5 мар 2011
      Сообщения:
      1.682
      Симпатии:
      360
      Город:
      которого нет
      Т.е. в долг дают лишь месяц.
       


    6. Vik

      Vik

      Регистрация:
      5 июн 2011
      Сообщения:
      117
      Симпатии:
      9
      Город:
      Рівне
      Дяк, якраз знайшов цю інфу.
       
    7. begemot

      begemot

      Регистрация:
      20 июл 2011
      Сообщения:
      42
      Симпатии:
      15
      Адрес:
      Львов
      Город:
      Львов
      Да щас, в долг дают, держи карман шире! Если до трех часов ночи первого числа месяца система не сняла со счета абонента сумму в размере месячной абонплаты (так на плюсах!, по крайней мере), то абонент мгновенно лишается доступа к сети. Мало того! После внесения денег на счет необходимо подать в личном кабенете заявку!!! на подключение к интернету и они (КС) оставляют за собой право выполнить эту заявку на протяжении 24 часов. Включали, канечно, быстрее, но факт о рассмотрении заявки на протяжении суток остается фактом. При этом всем безобразии (иначе и не назовешь) они (КС) считают вправе не реагировать (просто дурного в голову не берут) на протяжении 5ти суток на ваше обращение в колцентр по поводу неполадок с интернетом. Все можно понять, даже я бы согласился и с халатностью в сервисном обслуживании, но и Вы со своей стороны, Господа хорошие из КС, тоже будьте лояльными - дайте возможность "нажать на кнопку" и возобновить интернет хоть на несколько часов до тех пор, пока не увидите деньги. Эта комедия называется "50 лет советскому футболу".
       
    8. Forpost

      Forpost

      Регистрация:
      17 авг 2010
      Сообщения:
      873
      Симпатии:
      129
      Город:
      Львов
       
    9. begemot

      begemot

      Регистрация:
      20 июл 2011
      Сообщения:
      42
      Симпатии:
      15
      Адрес:
      Львов
      Город:
      Львов
      не впевнений на 100 відсотків, але, на мою думку всі ці цитати - маячня...я привожу приклади з життя, а не те, що чув або читав..ніяких довірчих платежів (я ж наголошував - на ПЛЮСАХ !!!) НЕМАЄ, ну, як мінімум місяці два тому не було...дозволю собі повторитись - а так, як їх немає, то витікає відключення, витікає заявка на відновлення послуги, витікає доба на розгляд, витікає невідповідність про права та обовязки між абонентом та провайдером (КС п'ять діб і вухом не поворухнув, як сталась проблема)...А ніхто ніколи не задумувався над тим, що, наприклад, в мене та моїх родичів і знайомих тільки лайф, мені не потрібна подвійна швидкість (бо існуючої більш ніж достатньо)...правильно, бо наступна фраза саме така, як ви подумали - мені не потрібні ці бонуси! так чому ж мене лишили права на цей довірчий платіж чи як він там називається і з чим там його їдять???
       
    10. Forpost

      Forpost

      Регистрация:
      17 авг 2010
      Сообщения:
      873
      Симпатии:
      129
      Город:
      Львов
      З 07.06.2012 по 31.08.2012 (включно) усі абоненти Домашнього Інтернету можуть замовити послугу тимчасового призупинення доступу до мережі Інтернет безкоштовно. http://kyivstar.ua/press_center/news/releases/?id=27384
       
    11. Ads Master

      Киевстаров

       Регистрация:   27 май 2011  Сообщения:               120  Симпатии:                  50  Город:                     Киев

    Поделиться этой страницей